top of page

שילוב ערוצים – מה זה?

עודכן: 26 בספט׳ 2021


שילוב ערוצים דורש הבנה מעולה של מכלול ערוצי השיווק והקשרים ההדדיים ביניהם. שילוב ערוצים הינו הדרך בה ניתן למנף כל פעילות שיווקית שאנו עושים בערוץ כלשהו לערוצי שיווק אחרים.


שילוב ערוצים – מה זה?

ניתן כמה דוגמאות:


אם יש לנו אתר אינטרנט והכנסנו לתוכו מאמר, תמונה חדשה או תוכן בקטגוריה חדשה שבה אנו עוסקים. ניתן למנף את המידע הזה לערוצי השיווק האחרים הקיימים.


מקימים קמפיין פרסום בפייסבוק על המאמר החדש כולל הזמנה להיכנס לאתר ולקרוא את המאמר במלואו.

ניתן להוסיף באתר האינטרנט אייקונים דרכם ניתן להצטרף לדף הפייסבוק העסקי, לחשבון הלינקדאין שלכם, לערוץ היוטיוב או לאינסטגרם. כך יוכל הגולש שאינו מכיר אותנו לראות את הפעילות שלנו ברשתות החברתיות, להתרשם ממגוון התכנים שלנו, להכיר את העסק והמוצרים טוב יותר בעזרת סרטונים וטיפים, לראות תגובות של אוהדים ועוקבים ועוד...


היום מוסיפים באתר האינטרנט גם כפתור "שיתוף" בכל פוסט או מאמר שמתווסף. דבר זה נותן אפשרות לגולשים עצמם לשתף את המאמר בדף הפייסבוק שלהם.


הדוגמאות הללו הן רק חלק קטן מאפשרויות שילוב ערוצים שאנו ממנפים, כדי לייצר קשר איכותי יותר עם הלקוחות שלנו ועם מתעניינים.



שילוב ערוצי שיווק עם אימייל מרקטינג ורשתות חברתיות


אחד הדברים היותר חזקים בשיווק הדיגיטלי הוא האימייל מרקטינג וכדאי מאוד להכיר אותו ולהשתמש בו. בעזרת האימייל מרקטינג, אנחנו מזמינים אנשים מתאימים מתוך קהלי היעד שלנו, לקבל מתנה או הטבה כלשהי. קהל היעד שמעוניין בהטבה, נרשם לרשימת התפוצה שלנו, מקבל את המתנה ובעקבותיה סדרת מסרים, טיפים, הטבות ועוד. כך אנו מייצרים קשר איכותי ומקצועי עם הלקוחות שלנו שבחלק גדול מהמקרים, גורם להם לרצות לעבוד איתנו.


גם במקרה זה, אנו מדברים על שילוב ערוצים. את המודעה רואים בפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ואפילו באתר האינטרנט שלנו. לאחר שלוחצים על המודעה, מגיעים לדף נחיתה שנמצא במערכת אחרת - מערכת ייעודית לניהול נרשמים ומועדוני לקוחות. שם הם ממלאים את הפרטים ומקבלים למייל שלהם את ההטבה או המדריך הדיגיטלי שהכנו להם עם הרבה טיפים ומידע.


במסרים הבאים, נוכל להפנות אותם לסרטונים שלנו ביוטיוב, לאתר האינטרנט שלנו, נוכל להציג להם פוסטים שהעלינו בפייסבוק או באינסטגרם וכך בעזרת שילוב ערוצי שיווק לגרום להם להכיר אותנו טוב יותר, להציג את היכולות שלנו, היתרונות על פני עסקים מתחרים ועוד.


רוצים לשמוע עוד?

רוצים להקים את מערך השיווק הדיגיטלי שלכם, עם שילוב ערוצי שיווק שממנף את הפעילות שלכם ואת העסק שלכם?


צרו איתי קשר ונתחיל לייצר תוצאות!

התקשרו עכשיו - 050-4042021


קראו עוד על:

5 צפיות0 תגובות

מה עוד תרצו לקרוא?

bottom of page