אימייל מרקטינג - למה צריך את זה?

הנה נתון מדהים!! 98% מהאנשים שנחשפים למותג שלכם (נכנסו לאתר, ראו מודעה בפייסבוק וכו') לא ירכשו באופן מיידי!


למה?

כי הם צריכים לחשוב על זה...

כי הם רוצים לבדוק עוד אפשרויות...

כי בדיוק ברגע שעניינתם אותם נכנסה להם שיחת טלפון או התראה בוואטסאפ והם עזבו...




אז יהיו כאלה שיגידו שזה מראה שהם לא רציניים, שהם לא מעוניינים ועוד הרבה דברים מהסוג הזה. ואפשר להסתכל על זה אחרת:

הם גילו עניין!

הם עשו חיפוש בגוגל והגיעו לאתר שלכם!

הם ראו מודעה בפייסבוק ולחצו עליה כדי לקרוא עוד באתר או בדף הנחיתה!

הם ראו סרטון שלכם וזה עניין אותם!


הרבה בעלי עסקים חושבים ומקווים שכל מי שיראה מודעה או פוסט שלהם מיד יקנה, כי יש להם מוצר מצוין והם ידועים בשירות המעולה שלהם. אבל זה לא כך. הנתונים לא משקרים 98% לא ירכשו מיד.


אפילו מעדן שעולה 5 ש"ח בסופר לא רוכשים מיד... גם אם נראה לכם שכן. קדם לכך מסע פרסום עצום בטלוויזיה, ברדיו, בשלטי חוצות, בעשרות דיילות בסופרים ששכנעו את הלקוחות לטעום כדי לייצר את ההיכרות הראשונית ולגרום להם לשלוח את היד למעדן של המותג הספציפי.


ככל שהשירות או המוצר שלכם יותר יקר, ככל שהוא יותר חשוב מבחינת הערך הרגשי ללקוח, ככל שיש בו יותר מרכיבים שצריך לבדוק ולחקור, כך ייקח ללקוח יותר זמן לבצע את הרכישה והוא יבדוק וישאל ויחקור עד לביצוע הרכישה.


אז מה עושים עם 98% האנשים שגילו עניין אבל לא רכשו?

צריך לחשוב עליהם, צריך להתייחס אליהם, צריך לבדוק מה יגרום להם להמשיך איתכם את הקשר.

את זה עושים בעזרת אימייל מרקטינג הכולל ניוזלטר, סדרת מסרים, מדריכים חינמיים, טיפים בוידאו ועוד.


אימייל מרקטינג - למה צריך את זה? זה נשמע כמו המון השקעה...


נכון! יש השקעה רבה בתוכן שיווקי וגם באימייל מרקטינג.

אז למה צריך את זה? למה כדאי להשקיע?

כי רוב האנשים מחפשים עוד מידע ועסקים מצליחים מבינים את זה ומוכנים להשקיע ולייצר את הערך המוסף כדי לגרום למתעניינים להפוך ללקוחות.


עסקים שמכינים טיפים עם מידע חשוב מעניין ובעל ערך, או מדריך חינמי, שאחריו נשלחים עוד מסרים או ניוזלטר חודשי, משקיעים מחשבה בלקוחות שלהם, משקיעים חשיבה במה יעניין אותם, מה הצרכים שלהם ומה הם יכולים להציע כדי לתת מענה לצורך הזה.


כשהם עושים חשיבה כזו באופן קבוע, הם הופכים טובים יותר ויותר. הם מציעים שירותים נוספים ומשדרגים את השירותים שהם נותנים כרגע. הם יודעים לעזור טוב יותר ללקוחות הקיימים שלהם ולומדים שיטות וכלים חדשים.


מאחר והם הופכים לטובים יותר הם מצליחים יותר ואז יש יותר התעניינות ויותר שאלות ויותר שאלות ובעיות שעולות מצד הלקוחות וכך הלאה והלאה.


האם אתם עושים אימייל מרקטינג? האם אתם מתייחסים בשיווק שלכם ל-98% המתעניינים שלא רכשו?


האם יש לכם מדריכים, סדרת מסרים, סדרת סרטונים עם טיפים וערך מוסף שממתגים אתכם? שמציגים את היכולות שלכם?

לרוב בעלי העסקים אין!


רוב בעלי העסקים מודעים לזה ש"צריך" לעשות ולכתוב ולצלם... אבל אז מתחילים שלל התירוצים:

אני לא מצטלם טוב... (אז אל תצטלם, תכתוב!)

אני לא אתחיל עכשיו לכתוב. מי שמכיר אותי יודע שאני הכי טוב בשוק... (אולי, אבל כל הקטע בלקוחות חדשים זה להגיע לאלו שלא מכירים אותך!)

אני רואה את כל המדריכים החינמיים בפייסבוק וביוטיוב ואני בטוח שאם שלכולם די נמאס מזה. (אז זהו שלאו! ללקוחות הפוטנציאליים שלך לא נמאס לקבל מידע טוב ובעל ערך).


בקיצור, הגיע הזמן לשים בצד את התירוצים והספקות ולצאת לדרך!

הגיע הזמן להתחיל לעשות אימייל מרקטינג!


אנחנו בנטפוקוס מומחים בשיווק ומומחים ביצירת תוכן איכותי ובעל ערך.

כחלק מחבילת השיווק אנו נכין יחד איתכם מדריך או סדרת טיפים שיופצו בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב וגוגל, כולל דף נחיתה מעוצב וסדרת טיפים שתציג את השירותים והמוצרים שלכם ותעזור לכם להגדיל את אחוז ההמרה ולהפוך יותר מתעניינים ללקוחות משלמים!


צרו קשר לקבלת מידע על חבילות השיווק שלנו שבהן אנו עושים את כל השיווק עבורכם באופן שוטף וקבוע לקבלת יותר לידים ויותר לקוחות.

שלכם,


חדווה גבאי

050-4042021

2 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מה עוד תרצו לקרוא?