top of page

חנויות און ליין - ראיון ברדיו קול הגליל העליון על הקמה, ניהול ושיווק חנויות און ליין עם הרבה טיפים.

התראיינתי ברדיו קול הגליל העליון בנושא חנויות דיגיטליות, איך להקים, לנהל ולשווק חנויות און ליין, מה צריך לדעת ולעשות כדי להצליח לייצר חשיפה גבוהה, להגיע ליותר קהלים וכמובן להגדיל את המכירות.





זו הפעם השנייה שאני מתראיינת ברדיו קול הגליל העליון ועדיין מאוד התרגשתי. אפשר לשמוע את זה בקול שלי במיוחד בתחילת הראיון.

יחד עם ההתרגשות יש גם הנאה גדולה להיות ברדיו קול הגליל ולתת טיפים וערך רב לקהל המאזינים בתחום שאני מאוד אוהבת ומתמחה בו.

לפני הראיון הכנתי את הנושאים שעליהם אני רוצה לדבר, הכנתי טיפים שיכולים להתאים גם למי שעדיין לא הקימו חנות און ליין - חנות וירטואלית לעסק שלהם וגם לכאלה שיש להם חנות דיגיטלית אבל לא מצליחים לייצר הרבה מכירות.


הכנתי גם שירים שאני אוהבת שהוכנסו במהלך הראיון. זה עוזר לעשות מידי פעם הפסקה קצרה, כדי להתרכז בדברים החשובים שאותם רציתי להעביר לבעלי עסקים שרוצים להקים חנות אינטרנטית, או כאלה שכבר יש להם חנות און ליין פעילה ורוצים לשפר אותה ולהגדיל מכירות.


מוזמנים להקשיב לראיון ברדיו קול הגליל העליון, ולקבל טיפים שיעזרו לכם להשיג את היעדים העסקיים שלכם בכל הקשור לחנות האינטרנטית שלכם, ואם יש לכם עוד שאלות, אתם מוזמנים להתקשר אלי: 050-4042021 או לשלוח לי הודעה דרך הצור קשר ואחזור אליכם.


שלכם,

חדווה גבאי

נטפוקוס - פתרונות מתקדמים לשיווק באינטרנט









9 צפיות0 תגובות

מה עוד תרצו לקרוא?

bottom of page