top of page

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום בגוגל לעסקים וחברות הינו אחד מערוצי השיווק הפופולאריים ביותר בעולם האינטרנט מאחר והוא נותן תוצאות מידיות.


הפרסום בגוגל מאפשר לעסקים להופיע באופן מיידי בתוצאות החיפוש בעמוד הראשון בגוגל וזאת להבדיל מקידום אורגני שלוקח חודשים ארוכים של עבודה כדי שהעסק יופיע בתוצאות החיפוש בעמוד הראשון.



פרסום בגוגל לעסקים
להגיע לעמוד הראשון בגוגל באופן מיידי


מה נותן פרסום בגוגל לעסקים וחברות?


גוגל הוא מנוע חיפוש שמטרתו לתת את התוצאות הטובות ביותר לכל חיפוש שנעשה בו. התוצאות הן בעצם אתרי אינטרנט וחנויות אינטרנטיות שבהם ניתן לקרוא מידע, לקבל טיפים והצעות בנושאים שעניינו אותנו, לשמוע על שירותים או לקנות מוצרים בהם אנו מעוניינים.


מנוע החיפוש גוגל נותן בתשובה לחיפוש של הגולשים תוצאות שמפנות לאתרי אינטרנט. הנתונים מראים שלגולשים אין סבלנות ולכן הם לוחצים על הקישור הראשון בראש העמוד הכי הרבה, אחריו בתור הינו התוצאה שבמקום השני וכך הלאה והלאה.

חלק מהגולשים ידלגו על המודעות שבראש העמוד ויבחרו בתוצאה הראשונה שעלתה באופן אורגני, אבל חלק מהגולשים לא עושים זאת ולוחצים על התוצאה הראשונה, השניה או השלישית שהן בדרך כלל המודעות הממומנות. לכן, עסקים וחברות שלא עשו קידום אתרים אורגני יכולות עדיין להופיע בעמוד הראשון בגוגל באחת התוצאות הראשונות בעזרת הפרסום בגוגל - פרסום ממומן שמציג לגולשים מודעה המפנה אותם לאתר או לדף נחיתה איכותי.


במאמר זה אני כותבת ומסבירה על היתרונות של הפרסום בגוגל וכאמור יש יתרונות רבים. יחד עם זאת, ההמלצה שלי תהיה לשלב זאת עם קידום אורגני, כדי שלאורך זמן, בחלק ממילות החיפוש תעלו בקידום אורגני ובחלק היותר תחרותי תוכלו לפרסם מודעות ממומנות וכך לתת כיסוי רחב בעזרת חשיפה לעסק שלכם במילות חיפוש רבות.


אם כך מהו קידום אורגני בגוגל ומהו פרסום ממומן בגוגל?


בקידום אורגני של האתר יופיע האתר בתוצאות החיפוש מבלי לשלם כסף לגוגל, בעוד שהפרסום הממומן בגוגל, מאפשר לעסק להופיע בעמוד הראשון באופן מיידי בעזרת תשלום קבוע לגוגל. ברגע שמפסיקים את התשלום לגוגל, האתר נעלם מתוצאות החיפוש בעוד שבקידום אורגני, האתר ישאר גבוה בתוצאות החיפוש לאורך זמן. לכן יש חשיבות לשילוב ערוצי שיווק הכוללים קידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל.



אנו בנטפוקוס מתמחים בפרסום בגוגל לעסקים וחברות הכולל הקמת קפיין פרסומי וניהולו לאורך זמן.

הייחודיות שלנו היא ביצירת תמהיל אופטימלי של ערוצי השיווק באינטרנט להשגת תוצאות מהירות לעסק וכן בבניית תוכנית תוכן שתעזור לקידום אורגני של האתר שיתן תוצאות לאורך זמן.


אנו מאמינים כי שילוב בין הפרסום בגוגל לבין ערוצי שיווק נוספים ובהם קידום אורגני, שיווק ברשתות חברתיות, שימוש בסרטונים כדי לייצר חשיפה ומיתוג ביוטיוב ועוד, ייתן לעסק נוכחות מיידית בתוצאות החיפוש הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.


היתרונות בעבודה עמנו:


  • הקמת קמפיין לפרסום בגוגל שיביא את העסק באופן מיידי לעמוד הראשון.

  • הוזלת הוצאות הפרסום השוטפות על-ידי ביצוע אבחון מדוייק לקמפיין קיים.

  • הגדלה של המכירות הניתנת למדידה ומעקב.

  • יצירת תמהיל שיווקי נכון בין הקידום האורגני לבין הפרסום הממומן.

  • מעקב מתמיד בכלים אנליטיים כדי למקסם את התוצאות, להקטין את ההוצאות ולהגדיל את התנועה והקידום העסקי.


נקודה חשובה: לבעל העסק יש שליטה מלאה על עלויות הפרסום ברמה יום-יומית – ניתן להחליט כי מוציאים 50 ₪ ליום למשך שבוע או 200 ₪ ליום למשך 1/2 שנה. אנו עובדים עם תקציבים נמוכים ותקציבים גבוהים לפי התקציב שלכם שאותו ניתן להגדיל ככל שנכנסות יותר פניות ויותר לקוחות.


צרו עימנו קשר כדי לקבל את המענה השלם לפרסום בגוגל לעסקים – הפנייה אלינו לא מחייבת אתכם ואנו נשמח לייעץ כיצד לייצר קמפיין פרסום איכותי יותר.

צרו קשר בטלפון: 050-4042021


שירותים משלימים:



14 צפיות0 תגובות

מה עוד תרצו לקרוא?

bottom of page