top of page

שיווק באינטרנט בצפון

עודכן: 11 בספט׳ 2021

אנו מומחים לשיווק באינטרנט בצפון, בכלים המתקדמים ביותר וזאת כדי לעזור לעסקים וחברות לפרסם ולשווק את המוצרים או השירותים שלהם, להגדיל את כמות הלקוחות ואת המכירות.



שיווק באינטרנט בצפון


שיווק באינטרנט הוא מושג כולל לשיווק בערוצי השיווק המרובים שיש כיום באינטרנט וברשתות החברתיות.

ערוצי השיווק באינטרנט מרובים והופכים מורכבים יותר ויותר. חברות רבות אינן יודעות באיזה מהערוצים לבחור, איך לעבוד בהם בצורה מקצועית, נכונה וחכמה כדי להגיע לקהל הלקוחות, להגדיל את מספר הלקוחות ועל-ידי כך, להגדיל את המכירות.


שיווק באינטרנט בצפון נעשה בכלים דינמיים, המשתנים ומתחדשים כל העת ולכן יש צורך במומחים בתחום, שממשיכים ללמוד ולהתמקצע כדי להביא את החידושים בתחום בעלויות נמוכות יותר.


השיווק באינטרנט כולל תחומים רבים ובהם: קידום אתרים אורגני ו- פרסום ממומן בגוגל אדוורדס, שניהם קשורים לאתר האינטרנט של העסק שלכם, שהינו בעצם הבמה המרכזית להעברת מסרים, מיתוג, קידום מכירות וכשמדובר בעסק שיש לו מוצרים למכירה, הרי שמדובר גם בהקמה וניהול של חנויות וירטואליות ושיווקן.



הנה רשימה חלקית של עוד ערוצי שיווק באינטרנט בצפון, שאנו מתמחים בהם:


הקמת וניהול בלוג מקצועי או אישי בתחום העיסוק שלכם.

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק בפייסבוק,

שיווק בלינקדאין,

שיווק ביוטיוב

שיווק באינסטגרם

שיווק בוואטסאפ

הקמת רשימת תפוצה

ועוד…


הפרסום הממומן באינטרנט נותן תוצאות מהירות ובדרך כלל תוצאות איכותיות וגם כאן תמצאו אפשרויות רבות ומגוונות:


פרסום ממומן בגוגל ובמנועי חיפוש נוספים

פרסום ממומן באינסטגרם

קניית מודעות פרסום באתרי אינטרנט שונים

ועוד…



למה עסקים וחברות בצפון צריכים להפנות את משאביהם לשיווק באינטרנט?


השיווק באינטרנט נותן תוצאות טובות יותר הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. עסקים וחברות בצפון צריכים לעיתים להתאמץ יותר כדי להשיג לקוחות ולכן השיווק באינטרנט הופך לחשוב ומהותי יותר וזאת מתוך צורך לבנות מיתוג שנשאר לאורך זמן, לייצר חשיפה גבוהה ולהגיע ליותר לידים ויותר לקוחות.


השיווק באינטרנט יכול להיעשות בערוץ שיווק יחיד, כמו פרסום ממומן בגוגל, קידום אורגני או שיווק בפייסבוק בלבד, והוא יכול להיעשות במספר ערוצי שיווק ליצירת נוכחות רחבה יותר ולמינוף ערוצי השיווק הקיימים.


אנו בנטפוקוס, דוגלים בשיווק מוכוון תוצאות, הלוקח בחשבון את צרכי העסק והתקציב שמופנה לשיווק השוטף.


המטרה שלנו היא לתפור עבור כל עסק את ערוצי השיווק באינטרנט המתאימים לו ביותר, לשלב בין ערוצי השיווק השונים ובכך למנף את היכולות של כל אחד מהערוצים.


לדוגמה: שיווק בעזרת סרטוני וידאו הוא מצוין ומיום ליום צובר תאוצה, אולם הוא ייתן יותר תהודה ותוצאות, אם יחובר גם לדף העסקי בפייסבוק ולאתר האינטרנט.


דוגמה נוספת: תוצאות טובות ומהירות יתקבלו בעת שילוב בין פרסום ממומן בגוגל לבין קידום אתרים אורגני בעזרת אתר האינטרנט שהקמתם.


אנו בנטפוקוס מחוייבים להשגת תוצאות הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. אנו נבנה עבורכם תמהיל שיווקי נכון ומתאים, נשלב ונמנף את ערוצי השיווק השונים בהם אתם פעילים, כולל ערוצי שיווק שהינם מחוץ לעולם האינטרנט, כמו עיתונים, פרסום חוצות, פליירים וכו', וזאת במטרה להביא למיתוג העסק ולקידום מכירות.


צרו קשר לקבלת פרטים נוספים ולהבנת תהליך העבודה שלנו >> 050-4042021



10 צפיות0 תגובות

מה עוד תרצו לקרוא?

bottom of page