top of page

שילוב ערוצי שיווק

עודכן: 11 בספט׳ 2021

שילוב ערוצי שיווק מעניק לעסק או לחברה חבילת שיווק במספר ערוצי שיווק באינטרנט, כאשר אנו שמים דגש על מינוף הפעילות שנעשית בכל ערוץ וערוץ וכן ביצירת שפה אחידה הן גרפית והן של התכנים שעולים בכל אחד מערוצי השיווק.



שילוב ערוצי שיווק - נטפוקוס


ככל שמתווספים עוד ועוד ערוצי שיווק, קהל היעד והלקוחות מתפזרים בין הערוצים השונים. לכן עסק שיש לו מספר קהלי יעד צריך לייצר לעצמו חשיפה במספר ערוצי שיווק ופרסום וכך להגיע לקהלים אלו.


למידע נוסף על ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים - ייעוץ שיווקי באינטנרנט לעסקים קטנים - לחצו כאן


על איזה ערוצי שיווק אנו מדברים?


שיווק ברשתות חברתיות שהמובילה בהן היא פייסבוק, אחריה חשוב לייצר חשיפה ברשתות חברתיות כמו אינסטגרם וטיקטוק שצוברות מיום ליום עוד ועוד מנויים. נכון שמדובר בדרך כלל בקהלי יעד צעירים יותר כך שאם אלו הקהלים של העסק שלכם, חשוב שתקימו חשבונות ברשתות החברתיות הללו, תייצרו תכנים מעניינים ותהיו בקשר עם הלקוחות ועם אנשים שיכולים להתעניין במוצרים שלכם.


רשת חברתית נוספת, חזקה במיוחד היא יוטיוב וככל שעוצמת השיווק בעזרת סרטונים עולה, יש חשיבות לשיווק ביוטיוב. מקימים ערוץ יוטיוב ממותג לעסק, מתחילים לצלם ולהכין מגוון סרטונים ולהעלות אותם לערוץ שלכם בצורה נכונה ומשם גם לאתר האינטרנט שלכם.


ערוץ שהוא חובה לכל עסק ולכל חברה, הוא הדיוור האלקטרוני, שמוכר גם בשם שיווק במיילים. הכנת ניוזלטר ושליחתו לאנשים שנמצאים ברשימה שלכם, או ב- CRM של החברה.

יש חשיבות כמובן לכתיבת תוכן שיווקי לכל אחד מערוצי השיווק בהתאמה לדרישות של כל ערוץ שיווק וגם בהתאמה לקהלי היעד.


אחד מערוצי השיווק החשובים ביותר הוא אתר האינטרנט של העסק. אתר אינטרנט הוא הבמה שלכם לכתוב על כל המוצרים והשירותים שלכם, להציג מכתבי המלצה וסיפורי הצלחה, לספר על העסק שלכם, להראות את הלקוחות שלכם ועוד ועוד.

כדי לייצר לאתר האינטרנט חשיפה, חשוב מאוד לעשות לו קידום אתרים אורגני וגם פרסום בגוגל אדוורדס, שניהם נותנים תוצאות מעולות לזמן המיידי והארוך ולכן חשוב לפעול בשניהם.


אלו רק חלק מערוצי השיווק שניתן לפעול בהם ושחשוב לשלב ביניהם כדי להגיע לתוצאות איכותיות.


אנו מביאים ניסיון של יותר מ-22 שנים בשיווק באינטרנט ובשילוב ערוצי השיווק באינטרנט וגם בערוצי שיווק ופרסום מחוץ לאינטרנט.


יחד נכין תוכנית עסקית שיווקית ברורה לכל אחד מערוצי השיווק, מה נפרסם, מה התוצאות שאנו רוצים להשיג, נעשה פיילוט ראשוני, נבדוק את התוצאות ונתקדם לעבר המטרות שנגדיר ביחד.

אנו שמים דגש על הגדלת המכירות והגדלת הרווחיות ולכן כל פעילות שנעשית בשיווק יש לה מטרה ברורה.


נשמח לענות על כל שאלה ולתאם פגישה טלפונית, או בזום כדי להכיר את העסק שלכם ולבנות את מערך השיווק באינטרנט ושילוב ערוצי השיווק.

צרו קשר בטלפון: 050-4042021

60 צפיות0 תגובות

מה עוד תרצו לקרוא?

bottom of page