איך עושים פרסום באינטרנט שנותן תוצאות?

עודכן ב: אוג 16

איך עושים פרסום באינטרנט שנותן תוצאות איכותיות, מהירות ולאורך זמן?


פרסום באינטרנט ידוע גם כפרסום ממומן בערוצי השיווק השונים הקיימים באינטרנט. המוכר ביותר הינו הפרסום הממומן בגוגל, אולם כיום, ישנם ערוצים נוספים לפרסום ממומן באינטרנט ובהם: פרסום בפייסבוק, פרסום בלינקדאין, פרסום ביוטיוב, פרסום באינסטגרם וגם פרסום באתרי תוכן, באנרים המופיעים באתרים מרכזיים ובפורטלים ועוד.



איך עושים פרסום באינטרנט



הפרסום באינטרנט נעשה בדרך כלל בשיטת התשלום עבור כל הקלקה על המודעה –Pay Per Click. אני אקים ואנהל עבורכם את החשבון לקמפיין הפרסום באינטרנט, ננסח את מודעות הפרסום ונדאג שיופיעו בכל פעם שיבוצע חיפוש עם מילות המפתח שהוגדרו.


קראו עוד על פרסום בגוגל , פרסום בפייסבוק


היתרונות בפרסום באינטרנט רבים:

• ניתן להגיע לעמוד הראשון בגוגל מיד לאחר הקמת הקמפיין ואישורו בעזרת פרסום בגוגל אדוורדס

• הצגת המודעות במהירות גם בערוצי שיווק אחרים כמו פייסבוק, יוטיוב, לינקדאין ועוד.

• הכוונת המודעות כך שיוצגו לקהלי היעד המתאימים לעסק בצורה מהירה ברשתות החברתיות, או הכוונת המודעות למילות החיפוש שהוגדרו.

• שליטה מלאה על ניסוח המודעות

• שליטה מלאה על התקציב ויכולת לתכנן את הקמפיין בדיוק לפי התקציב שקבעתם.

• ניתן להפסיק את הקמפיין באופן מיידי.

• מעקב מדויק אחר ערכי ההמרה בגוגל ובערוצי השיווק האחרים יאפשרו לכם לדעת בדיוק על מה הוצאתם את התקציב ומה קיבלתם בתמורה.


נקודה חשובה – היכולת לשלוט על התקציב, התמקדות בקהל היעד המדויק והעובדה שבעזרת הפרסום הממומן באינטרנט תופיעו באופן מיידי בערוצי השיווק החשובים ביותר, כמו פייסבוק וגוגל – מעניקה לכם תוצאות מהירות שמתבטאות בהגדלת מעגלי הלקוחות, במיתוג העסק ובהגדלת המכירות.


אנו ממליצה על יצירת תמהיל נכון של ערוצי השיווק כך שתגיעו לתוצאות הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך וזאת בהתאמה לתקציב שהקצתם לכך.


צרו קשר כדי לקבל את המענה השלם לפרסום באינטרנט – הפנייה אלינו לא מחייבת אתכם ואנו נשמח לייעץ לכם בנושא הפרסום באינטרנט ובשילוב ערוצי השיווק שמאפשרים גם פרסום ממומן: 050-4042021



קראו עוד על השירותים שאנו נותנים לבעלי עסקים וחברות:


פרסום באינטרנט בצפון

הקמת אתר בוורדפרס

בניית דף נחיתה

0 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מה עוד תרצו לקרוא?