top of page

תמונות בפייסבוק – אפשרויות חדשות

עודכן: 12 בספט׳ 2021

פייסבוק הבהירה לכולם שהיא שמה דגש רב על תמונות והאמת… גם על סרטונים! לכן, חשוב להבין את נושא התמונות בפייסבוק - אפשרויות חדשות, מעניינות שיעזרו לכם לעשות שיווק איכותי ועוצמתי יותר.


כידוע, תמונה שווה אלף מילים! תמונה זוכה ליותר צפיות ותשומת לב ולכן חלק מהבקשות שלי מבעלי עסק איתם אני עובדת הם לצלם והרבה. הרשתות החברתיות "אוהבות" תמונות אותנטיות, תמונות מפעילות היום-יום שלכם, שמספרת סיפור, תופסת רגעים ומעבירה רגש.





מומלץ שכל בעל עסק ישים לב שלכל פוסט תהיה מצורפת תמונה ברורה, מושכת, משכנעת ומתאימה לטקסט שכתבתם.


כדי לעזור לכם, הפלטפורמה של פייסבוק נותנת אפשרויות חדשות לעבודה עם התמונות שאמורות לעזור לכם לעבוד עם התמונות ולהפוך אותן ליותר מושכות ויותר טובות.


לפני שנתחיל בהסבר, חשוב לי להזכיר לכם שאינסטגרם – הרשת החברתית המבוססת על שיתוף תמונות נרכשה על-ידי פייסבוק, כי בפייסבוק הבינו שהעתיד בשיווק הוא בתחום התמונות והסרטונים ולכן עדיף שרשת חברתית זו תהייה בידיהם ולא בידי המתחרים שלהם.


ועכשיו לעדכונים בנושא תמונות בפייסבוק – אפשרויות חדשות!!


כאשר אתם כותבים סטטוס (פוסט) ומוסיפים לו תמונה ומפרסמים, תוכלו ללחוץ לאחר מכן עם העכבר על התמונה והיא תיפתח. במצב זה יופיע בצד שמאל תפריט אנכי ובו אפשרויות ישנות וחדשות לעבודה עם התמונה:

תוכלו לקבוע שהתמונה תשמש כתמונת הפרופיל שלכם – אפשרות קיימת אבל העדכון החדש הופך את השינוי לקל יותר. תוכלו להפוך אותה לתמונה באלבום או להעביר אותה מאלבום אחד לאחר – אפשרות חדשה שיכולה מאוד להקל עליכם. תוכלו להוריד את התמונה למחשב שלכם או לקבל את הקישור אליה – אפשרות שהייתה קיימת גם קודם אבל עם העדכון החדש זה הרבה יותר קל ונוח. ויש גם 2 אייקונים למטה – הם מאפשרים לכם לסובב את התמונה ימינה או שמאלה.


אז מה נגיד? אפשרויות חדשות זה תמיד נחמד! ואנו נמשיך לעדכן אתכם בנוגע לשינויים התכופים והבלתי נגמרים שפייסבוק עושה. נכון שלפעמים זה מטריף אותנו אבל מאחר ואנו יודעים שהשינויים הללו עוזרים לשיווק ולפרסום אז קשה לנו לכעוס יותר מידי.


אנו בנטפוקוס מנהלים עבור לקוחותינו את השיווק והפרסום באינטרנט, בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות. נשמח לייעץ, לענות לכם על שאלות ולהמשיך לעדכן בפיצ'רים חדשים שעוזרים לקדם את הפעילות העסקית שלכם.


רוצים לקבל פרטים נוספים ולהבין איך להפוך את השיווק בפייסבוק לכלי חזק שמביא לכם עוד ועוד לקוחות?

צרו קשר: 050-4042021


שלכם,

חדווה גבאי - נטפוקוס



קראו עוד על:


22 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מה עוד תרצו לקרוא?

bottom of page