top of page

איך לעשות שיווק נכון בפייסבוק?

עודכן: 16 במרץ


פייסבוק היא פלטפורמה מצוינת לעסקים וחברות לקדם את המותג שלהם ולכן חשוב לכל בעל עסק ולכל מנהל שיווק לדעת איך עושים שיווק נכון בפייסבוק, כדי לקבל יותר לידים בפחות זמן ופחות עלויות.


פייסבוק היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הגדולות ביותר עם למעלה מ-2.8 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים. כתוצאה מכך, זוהי בדרך כלל הפלטפורמה השיווקית הראשונה שבעלי עסקים וחברות מתחילים לשווק בה כדי לתקשר עם הקהל שלהם ולהגדיל את בסיס הלקוחות שלהם.


הנה כמה שיטות עבודה מומלצות שיעזרו לכם לעשות שיווק נכון בפייסבוק, יביאו לתוצאות מהירות במיוחד ויעזרו לך להפיק את המרב מהקמפיינים שלך:


1. הגדירו את קהל היעד שלכם:


הצעד הראשון ליצירת קמפיין שיווקי אפקטיבי בפייסבוק הוא הגדרת קהל היעד שלך. השתמש באפשרויות המיקוד של פייסבוק כדי להבטיח שהתוכן שלך מגיע לאנשים הנכונים. זה כולל מידע דמוגרפי, תחומי עניין והתנהגויות.



2. צרו תוכן משכנע:


התוכן שלכם צריך להיות מרתק ומעניין מספיק כדי למשוך את תשומת הלב של הקהל שלך. השתמשו בתמונות ובסרטונים באיכות גבוהה, וצרו תוכן אותנטי ומשכנע שיגע וירגש את קהל היעד שלכם. ככל שתשקיעו יותר בתוכן כך תקבלו יותר עוקבים, מתעניינים ויותר לקוחות. כיום כדאי מאוד להשקיע בסרטונים למיניהם, רילס, סרטוני המלצות, סרטוני טיפים, סרטונים מתוך העסק ועוד.


3. השתמשו בפרסום הממומן בפייסבוק:


פרסום ממומן הוא הדרך המהירה להגיע לתוצאות. מודעות פייסבוק הן כלי רב עוצמה להגעה לקהל רחב יותר ומדויק יותר הן בארץ והן בחו"ל. אתם יכולים ליצור מודעות המפנות את הקהל למגוון יעדים, לדוגמה, מטרת הגדלת הטרפיק לאתר האינטרנט, הגדלת מכירות או קידום מודעות למותג בדף הפייסבוק עצמו. השתמשו באפשרויות המיקוד המדהימות של פייסבוק כדי להבטיח שהמודעות שלכם מגיעות בול לאנשים הנכונים.



איך לעשות פרסום ממומן בפייסבוק - חדווה גבאי


4. עקבו אחר הנתונים שלכם:


שיפור מתמיד הוא הדרך להוריד עלויות ולהצליח בגדול. עקבו ונתחו את נתוני הפרסום הממומן והמודעות שלכם בפייסבוק כדי להבין איך התוכן שלכם מתפקד, מה נוגע בקהל היעד ומה מגדיל המרות. השתמשו במידע זה כדי לחדד את האסטרטגיה שלכם ולשפר את מסעות הפרסום העתידיים. הנתונים שפייסבוק נותנת לכם הם מעולים ומתאימים למטרה שהגדרתם וכך תוכלו מהר מאוד לעשות קמפיינים איכותיים יותר שיביאו יותר מכירות והמרות.





5. צרו מעורבות עם הקהל שלכם:


הקהל שלכם רוצה לתקשר אתכם. הקהל הישראלי אוהב לשאול שאלות וגם להגיב. מאוד חשוב להשיב לתגובות ולהודעות באופן מיידי, וליצור תוכן שמעודד מעורבות. עודדו את הקהל שלכם לחלוק את החוויות שלו עם המוצרים שלכם, בקשו משובים, עשו סקרים וכך תעודדו את קהל היעד הנכון להרגיש שהוא חלק מהמותג ושיש לו חלק בקידום ובהצלחה שלכם.


איך ליצור מעורבות בפייסבוק - חדווה גבאי




6. השתמשו בפייסבוק לייב -Facebook Live:


אחת הדרכים לעשות שיווק נכון בפייסבוק היא להשתמש בכלים החדשניים של פייסבוק כמו פייסבוק לייב. זוהי דרך מצוינת לתקשר עם הקהל שלכם בזמן אמת. השתמשו בו כדי לשתף חדשות, לארח מפגשי שאלות ותשובות, לתת טיפים מעמיקים כמו בוובינר, או לספק מבט אל מאחורי הקלעים של העסק שלכם.


7. אל תעשו יותר מידי תוכן פרסומי:


הרשתות החברתיות ובהן פייסבוק הן מקום שבו קהל היעד מחפש ליהנות ולהתחבר. כאשר קהל היעד רואה תוכן פרסומי הוא עובר מהר הלאה ובמקום להרגיש קרבה למותג הוא נרתע. לכן שימו לב שהתוכן שאתם מעלים הוא פחות "פרסומי" ויותר תוכן אותנטי המשתף בנעשה בעסק. אל תפציצו את קהל היעד שלכם בתוכן פרסומי חזק וברור. העלו תוכן בעל ערך ועשיר במידע המעניק ערך לקהל שלכם ואת הפוסטים הללו פרסמו לקהל שלכם גם בפרסום הממומן בפייסבוק.


8. תכננו הרבה והיו עקביים:


עקביות היא המפתח לבניית נוכחות חזקה בפייסבוק. מומלץ מאוד להכין גאנט פרסום שבועי, חודשי ושנתי שבו אתם מכניסים מראש את החגים והאירועים המרכזיים של השנה וכן ימים מיוחדים הקשורים יותר למותג שלכם. החליטו על מבצעים מעניינים, על טיפים ומידע שנותן ערך, על השקה של מוצרים חדשים שיצאו קודם כל לחברי המועדון ורק אחר כך באופן פומבי לקהל היעד. מי שמתכנן הוא זה שזוכה להצליח. תכנון ועקביות בשיווק נכון בפייסבוק וברשתות החברתיות, יגדיל משמעותית את העוקבים שלכם, הם יהיו הרבה יותר מעורבים וממליצים ואתם תראו את התוצאות בקופה.



תכנון פוסטים בפייסבוק וברשתות החברתיות - חדווה גבאי


אז איך עושים שיווק נכון בפייסבוק?


על ידי אימוץ שיטות העבודה המומלצות הללו והתמדה בביצוע שלהן, תוכלו ליצור נוכחות חזקה בפלטפורמה השיווקית החזקה בעולם, להתמקד ביצירת ערך עבור הקהל שלכם, למתג את העסק ולבנות לו מוניטין ולהגדיל מכירות ביעילות רבה יותר ועלויות נמוכות יותר.



אנחנו בנטפוקוס שיווק מתקדם בפייסבוק, נשמח לעזור לכם לתכנן ולהוציא לפועל את התוכנית השיווקית בפייסבוק וברשתות החברתיות ולהגיע ליותר עוקבים, יותר מעורבות ויותר לקוחות משלמים.

צרו איתנו קשר בטלפון: 050-4042021


5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מה עוד תרצו לקרוא?

bottom of page