top of page

שיווק בפייסבוק בצפון – שיווק שנותן תוצאות

עודכן: 12 בספט׳ 2021

שיווק בפייסבוק בצפון על-ידי מומחים בנושא בעלי ניסיון עשיר !


אנו עובדים עם חברות, ארגונים ועסקים בצפון לאורך זמן. בונים עבורם את מערך השיווק הכולל באינטרנט ובפייסבוק כדי להגיע לקהלי היעד ולמטרות העסקיות שהוגדרו.


משרדי החברה שלנו ממוקמים בצפון ולכן נוח וקל יותר לתקשר איתנו כאשר החברה שלכם ממוקמת בצפון, כפי שגילו חברות רבות. יחד עם זאת, אנו מגיעים לפחות פעם בשבוע למרכז ובדרך זו נותנים שירות אישי ומקצועי לחברות וארגונים גם במרכז.


כנסו וצפו ברשימת הלקוחות שלנו שלהם אנו נותנים שיווק בפייסבוק בצפון.


מה כולל שיווק בפייסבוק לחברות וארגונים בצפון?


שיווק בפייסבוק הוא כיום אחד מערוצי השיווק החזקים ביותר, אם לא החזק מכולם. פייסבוק מתקדמת כל הזמן ונותנת לנו מומחי השיווק ולכם בעלי העסקים כלים נוספים ומאוד עוצמתיים כדי שתוכלו להגיע במדוייק!! לקהל היעד שהגדרתם ולהציג בפניו את השירותים והמוצרים שלכם.


שיווק בפייסבוק בצפון


שיווק בפייסבוק בצפון – איך מתחילים ומה עושים?


מתחילים בשיחה שבה נעשה היכרות איתכם ועם העסק / החברה שלכם. השאלות הראשונות שלנו יתמקדו ביעדים העסקיים שהצבתם לעצמכם ובקהלי היעד שאליהם אתם רוצים להגיע כדי להפוך אותם ללקוחות.


מבחינתנו, השיווק בפייסבוק הוא הדרך להגיע לאותם קהלי יעד בצורה המדוייקת ביותר האפשרית, להציג בפניהם את השירותים והמוצרים שלכם, אלו שיתנו להם מענה ופיתרון, ובכך להגדיל את הפניות והמכירות ולהשיג את היעדים העסקיים שהוגדרו.


חשוב לנו להדגיש שאנו נותנים מעטפת של שירותים לעסקים וחברות המתבססת על רקע נרחב שלנו בייעוץ עסקי, שיווק באינטרנט וברשתות חברתיות, ניתוח מתחרים, הבנת התנהגות הצרכנים באינטרנט, ווב אנליטיקס ברמה הגבוהה ביותר שמאפשרת לנו ניתוח ובקרה מתמידים ויכולת להשתמש בכל היכולות הללו כדי לייצר תוכנית עסקית – שיווקית שאותה אנו מבצעים עבורכם ומגיעים לתוצאות איכותיות תוך זמן קצר ביותר.


שיווק מתקדם בפייסבוק:


אנו מומחים לשיווק בפייסבוק בכלים המתקדמים ביותר ודואגים כל הזמן להמשיך ללמוד ולהתמקצע.


השיווק המתקדם בפייסבוק מתבסס על שיווק אורגני (ללא תשלום לפייסבוק) ועל פרסום ממומן ברמה בסיסית וברמה מתקדמת.


שיווק אורגני בפייסבוק כולל את כתיבת התכנים המקצועיים והשיווקיים, העלאת תמונות וסרטונים, יצירת קשרים עסקיים דרך פנייה ממוקדת לאנשים וחברות בפייסבוק, יצירת נראות ונוכחות בקבוצות עניין רלוונטיות ועוד.


כאשר רוצים להגיע לקהל היעד ב"פינצטה" – מה שאומר פנייה ממוקדת לקהל היעד הכי מדוייק, יש צורך להיעזר בפרסום הממומן שבו משלמים לפייסבוק עבור הצגת מודעות, הצגת הדף שלנו, הצגת סרטונים שהעלינו ועוד.


הפרסום הממומן הבסיסי שקיים כבר כמה שנים, נותן לנו לפלח לפי גיל, מין, אזור גיאוגרפי וכן פילוח לפי תחומי עניין: ספורט, רכיבה על אופניים, אמנות, אוכל אורגני וכל נושא שקשור בתחום הפעילות שלכם.


הפרסום הממומן המתקדם (ממשיך להתקדם כל הזמן…) מתבסס על כלים נוספים כמו התקנת פיקסל באתר האינטרנט של החברה והצגת מודעות פרסום לאנשים שהיו באתר ואז נכנסו לפייסבוק של עצמם.


אפשרות לייצר קהלים הדומים לקהל שהיה כבר באתר או לקהל שעשה לייק לדף ופרסום מודעה לאנשים אלו – נותן תוצאות מעולות בכל הקשור לשיווק בפייסבוק!!


לקריאת מאמר על פרסום ממומן בפייסבוק לעסקים – לחצו כאן


היתרונות בעבודה איתנו:

  1. בחינה מעמיקה של העסק, המתחרים, קהלי היעד והמטרות העסקיות.

  2. יצירת מערך נוכחות וקשרי לקוחות בפייסבוק.

  3. שילוב ערוצי השיווק – התייחסות לכל מערך השיווק והפרסום והוזלת עלויות לעסק.

  4. יצירת קשר חם עם הלקוחות שמחזק את המיתוג של העסק בעזרת יחסי ציבור חיוביים.

  5. מעקב מתמיד בכלים אנליטיים כדי למקסם את התוצאות, להקטין את ההוצאות ולהגדיל את התנועה והקידום העסקי.

נטפוקוס, מתמחה בשיווק באינטרנט משלב האפיון והתכנון דרך הקמת התשתיות בצורה הנכונה והטובה ביותר ועד לביצוע בפועל של השיווק במגוון ערוצי השיווק. לנטפוקוס שתי יחידות עסקיות האחת מתמחה בשיווק בפייסבוק ובאינטרנט לישראל והיחידה השנייה מתמחה בשיווק גלובלי. 

צרו עימנו קשר לקבל מידע וקביעת פגישה ללא התחייבות וללא תשלום ונשמח לעזור ולייעץ.

קראו עוד על:



12 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מה עוד תרצו לקרוא?

bottom of page