top of page

שיווק בפייסבוק בעזרת סרטונים

עודכן: 12 בספט׳ 2021

פייסבוק עוזרת לנו, בעלי העסקים עם כלים נוספים לשיווק איכותי ועוצמתי יותר. שיווק בפייסבוק בעזרת סרטונים יכול לייצר לכם חשיפה גבוהה, לייצר תקשורת טובה יותר עם המתעניינים ולהגיע ליותר לקוחות וליותר מכירות.

בשנה האחרונה, פייסבוק לוחצת במלוא העוצמה על דוושת הגז בכל הנוגע להעלאת סרטונים ולעשיית שיווק בעזרת סרטונים.



בשלב הראשון הבינו בפייסבוק שבעלי עסקים לא מכינים סרטונים בקלות ולכן הם יצרו פלטפורמה מעולה להכין סרטון מהעלאת 3-7 תמונות סטילס שהופכות בעצם לסרטון של ממש וזוכות לצפיות וכן לניגון אוטומטי בניוז-פיד ובכך בעצם להגדלת החשיפה של הסרטון. לסרטונים אלו קוראים סרטון מצגת וניתן להוסיף להן מוסיקה מתוך ספריית מוסיקה של פייסבוק וכן להגדיר את זמן תצוגת התמונות בתוך הסרטון מ-שניה אחת ועד 3 שניות.


בשבועיים האחרונים העליתי מספר סרטונים ללקוחות שלי בתחומים שונים והתוצאות פשוט מדהימות, הכוונה היא גם לסרטונים של ממש שצולמו עם הטלפון הנייד ונעשו תוך מספר דקות בלי הרבה הכנות וכן לסרטונים החדשים של פייסבוק, סרטון-מצגת, המבוססים על תמונות סטילס.


אני ממליצה לכל בעל עסק להכין את הסרטונים הללו לנושא מסויים וגם כדי להציג מספר תחומים שבהם העסק פועל.



שיווק בפייסבוק בעזרת סרטונים - אפשרויות נוספות


היום נחשפתי לאפשרויות חדשות ונוספות בנוגע לסרטונים: פייסבוק מציעה לנו לבחור את אחד הסרטונים ולהציג אותו כסרטון הראשי בדף וכך כאשר לקוחות, או מתעניינים יגיעו לדף העסקי בפייסבוק הם יחשפו דבר ראשון לסרטון זה. חשוב כמובן שהסרטון הראשי שנבחר יהיה סרטון מייצג לעסק ולתחומים בהם העסק פועל.


אפשרות נוספת היא לייצר רשימות השמעה שונות (פלייליסטים) שיעזרו ללקוחות שלכם למצוא את מה שהם מתעניינים בו. ניתן בדרך זו לעשות מספר סרטונים בתחום כלשהו ולהכניס אותם לפלייליסט וכך להקל על הלקוחות לראות סדרת סרטונים בנושא מסוים.


הנה צילום מסך של האפשרויות החדשות שעוזרות לנו לעשות שיווק בפייסבוק בעזרת סרטונים:


שיווק בעזרת סרטונים בפייסבוק

אנחנו בנטפוקוס נשמח, לייעץ, לעזור עם כל החידושים, להקים לכם קמפיינים של פרסום ממומן בפייסבוק ולנהל עבורכם את השיווק והפרסום באינטרנט. חדווה - 050-4042021

45 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מה עוד תרצו לקרוא?

bottom of page