top of page

תיוג תמונות בדף עסקי בפייסבוק

עודכן: 12 בספט׳ 2021


זה קורה הרבה לבעלי דפים. הם מפרסמים פוסט עם תמונה ומחכים שאנשים יעשו "לייק", יגיבו, יעשו שיתוף וגם יתייגו את עצמם על התמונה (בעיקר עם הלקוחות שלהם מופיעים בתמונה) אבל הימים עוברים ואף אחד לא מתייג את עצמו.


תיוג תמונות בדף עסקי בפייסבוק

זה קרה לבעל עסק בתחום האירועים – תחשבו על זה, יש לו מתחם אירועים ומסיבות, הוא מצלם ומעלה לדף הפייסבוק עשרות ואף מאות תמונות של החוגגים. הם נראים יפים, הם נראים שמחים והם בכיף – מעוניינים לתייג את עצמם על התמונות וגם את כל החברים שלהם, שהשתתפו באירוע, אבל הם לא מצליחים.


מקרה נוסף שתקופת הבחירות חידדה, דמות פוליטית רבת השפעה פתחה דף ציבורי לפני הבחירות. הנבחר מסתובב הרבה, נפגש עם הרבה אנשים, מקיים אסיפות גדולות והכל מצולם. איזה יופי. מאות ואלפי תמונות מועלות לדף הציבורי בפייסבוק. התומכים רוצים לתייג את עצמם כדי שכל חבריהם יראו אותם ויעשו "לייק" ונזכה להפצה ויראלית מצויינת. אבל לצערם, הם לא יכולים לתייג את התמונה – הדף הציבורי לא מאפשר זאת.


במקרה כזה, כשהם רוצים לתייג והדף לא מאשר להם – מדובר בבעיה טכנית שקל מאוד לתקן. אז אם גם אתם נתקלתם בבעיה זו, או לא ידעתם על קיומה וברצונכם לבדוק – הנה הסבר קצר ומפורט:

ברירת המחדל של פייסבוק היא שהאוהדים בדף העסקי לא יכולים לתייג את עצמם בתמונה המופיעה בדף – משונה אבל זה מה יש!


מה עושים?

  1. בראש הדף העסקי, נכנסים ל – ערוך דף

  2. בוחרים ב- ניהול הרשאות

  3. מחפשים את התיבה שנותנת הרשאה לאוהדים בדף לתייג את עצמם בתמונות (אפשר להיעזר בתמונה המצורפת).

  4. מסמנים את התיבה

  5. לוחצים על – שמירת שינויים בתחתית הדף.

ו… זהו! מעכשיו הם יכולים לתייג את עצמם – כדאי לכתוב פוסט בדף ולעדכן את האוהדים שלכם שהבעיה תוקנה וכל המעוניין יוכל מעתה לתייג את עצמו בכל תמונה, ישנה או חדשה.

עכשיו נותר לכם להתחיל לצלם את הלקוחות, האוהדים, המשתתפים וכו', להעלות את התמונות שלהם לפייסבוק ולקוות שהם באמת רוצים לתייג את עצמם. (אם לא… אתם יכולים לתייג אותם בעצמכם, זה פחות טוב, יותר עבודה אבל נותן תוצאות).


בהצלחה.


אנשים שקראו את הפוסט הזה התעניינו גם ב:


שיווק בפייסבוק – בלוג שבו יש עוד הרבה טיפים שיעזרו לכם לנהל את הדף שלכם בעצמכם ולהיות משווקים טובים יותר.

317 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מה עוד תרצו לקרוא?

bottom of page