top of page

פרסומות וידאו (YOUTUBE) מתוך ממשק גוגל ADWORDS.

עודכן: 12 בספט׳ 2021


גוגל, חידוש משמעותי!  מאפשרת ניהול מתקדם של פרסומות וידאו (YOUTUBE) מתוך ממשק גוגל ADWORDS.


זהו יתרון גדול עבור מנהלי קמפיינים אשר יכולים לנהל מעתה את הקמפיינים של הוידאו באותה גישה ועם אותם כלים כמו שאר סוגי מסעות הפרסום בגוגל אדוורדס.






סרטונים הם כלי חשוב ביותר בתחום השיווק באינטרנט. יש להכין תוכנית תוכן לסרטונים מסוגים שונים: סרטוני תדמית, סרטוני מוצרים, סרטונים מפעילות היום-יום של העסק, המלצות מצולמות, סרטוני טיפים ומידע ועוד ועוד.

את הסרטונים מעלים לערוץ היוטיוב של העסק או החברה וכך זוכים לחשיפה גבוהה, מאחר וצרכנים רבים עושים את החיפושים שלהם ביוטיוב ולא בגוגל. את הסרטונים שלכם תוכלו להעלות לאתר שלכם, לבלוג, לפייסבוק, אינסטגרם ולערוצים נוספים.


אם תהפכו לאוטוריטה בתחום שלכם ותזכו לצפיות רבות בסרטונים שהעליתם, תוכלו לאשר ליוטיוב לפרסם בזמן הצפייה פרסומות וכך להרוויח כסף.


והדרך הנוספת, היא לעשות בעצמכם פרסומות וידאו ביוטיוב וכאמור עכשיו ניתן לעשות זאת מתוך ממשק גוגל אדוורדס.



רוצים לייצר חשיפה ולקדם את המותג שלכם? רוצים לבנות קהילה של עוקבים ומעריצים? סרטונים הם הדרך הטובה לבנות את עצמכם ואת העסק או החברה שלכם כאוטוריטה בתחום בו אתם עוסקים.


אנו בנטפוקוס נקים עבורכם ערוץ יוטיוב ממותג, נכין תוכנית תוכן בנושא סרטונים, נעלה את הסרטונים ליוטיוב ונעשה את כל השיווק שצריך, כדי לקדם אותם במנוע החיפוש של יוטיוב וגוגל ולהביא לכם יותר פניות ויותר לקוחות.


צרו איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים: 050-4042021

חדווה גבאי - נטפוקוס

2 צפיות0 תגובות

מה עוד תרצו לקרוא?

bottom of page