top of page

פרסום בפייסבוק – לפרסם לחברים של האוהדים

עודכן: 12 בספט׳ 2021


פייסבוק לוחצת על הגז בכל הקשור בפרסום ממומן.


את ההודעה הזו ראיתי הבוקר ונראה לי שזה עוד חידוש בפרסום הממומן, אם כי  בהקמת קמפיין ניתן תמיד לציין אם לפנות לאוהדי הדף או לאלו שעדיין לא עשו לו לייק, או גם וגם…

פרסום בפייסבוק – לפרסם לחברים של האוהדים

אם כבר יש לכם אוהדים בדף, אולי גם החברים שלהם יאהבו אותו.


פייסבוק מראה לנו מהו מספר החברים של האוהדים אליו אנו יכולים להגיע וזה בהחלט עושה חשק לפרסם אליהם…

הרי ידוע שלחץ חברתי והוכחה חברתית חשובים בקבלת ההחלטות של כל אחד ואחת מאיתנו. הרי אם נראה שכמה מהחברים שלנו עשו "לייק" לדף מסוים, אנחנו ניכנס לראות במה מדובר ויש סיכוי גבוה שגם נעשה לייק, כי גם אנו מתעניינים בנושא או אפילו רק כדי להיות בעניינים.


כבר המלצתי על פרסום ממומן בפייסבוק לדף העסקי – ואני ממשיכה להמליץ.


היתרון בפרסום בפייסבוק הוא ביכולת להתמקד כמעט ברמה של אדם בודד. אתם קובעים למי תפורסם המודעה שלכם, לעיר ספציפית, לגברים או נשים, לגיל מסוים או לטווח גילאים – בכללי קוראים לזה פרסום לקהל יעד עם התמקדות בתחום גיאוגרפי ומצב דמוגרפי.

אתם יכולים לקבוע האם הפרסום שלכם יפורסם לאנשים בעלי משפחות, לרווקים או לכאלה שציינו שהם מאורסים. אתם יכולים לקבוע בעת הקמת קמפיין הפרסום בפייסבוק (כמובן שתמיד ניתן אחר-כך לשנות ולעדכן), להתמקד בקהל יעד שאוהב תחום מסוים ואולי אפילו אוהד דף ספציפי שאתם מכירים שיש לו הרבה אוהדים מהסוג המתאים לכם.

מובטח לכם שאם תעשו את הפרסום בצורה נכונה, הפרסום יביא לכם כניסות רבות לדף שאותן יש לתרגם ל"לייקים" לדף ובשלב הבא גם ללידים ופניות – את זה תקבלו במידה והדף שלכם נותן מידע איכותי, מבצעים, רעיונות ומייצר תקשורת טובה עם האוהדים.

בהצלחה.



קראו עוד על:


7 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מה עוד תרצו לקרוא?

bottom of page