top of page

תוכנית שיווק לעסק

תוכנית שיווק לעסק הינה מפת הדרכים שאנו בונים לעסק או לחברה כדי להביא אותה לצמיחה ולהגדלת ההכנסות והרווחים.

בעיקרון, תוכנית שיווק לעסק תכלול את מגוון הפעולות שיש לעשות בערוצי השיווק השונים שבהם אנו רוצים לפעול ולייצר חשיפה לעסק.



תוכנית שיווק לעסק



ככל שמתווספים עוד ועוד ערוצי שיווק, חשיבות תוכנית השיווק לעסק גדלה.

יש לקחת בחשבון את קהלי היעד של העסק ואת ערוצי השיווק שבהם הם פועלים כמו גוגל, פייסבוק, אינסטגרם או יוטיוב. לפי התוצאות והנתונים שיתקבלו מכינים את תוכנית השיווק בערוצים השונים, קובעים ימים ושעות שבהן חשוב לייצר את החשיפה לתכנים ואז עוברים לתוכנית תוכן שבה נקבעים התכנים שיועלו ומה היינו רוצים להשיג בעזרתם: חשיפה, הרשמה, מעבר מרשת חברתית לאתר, מיתוג ועוד.



כאשר בונים תוכנית שיווק לעסק עם מטרות, תהליכי עבודה ותהליכי בקרה, מגיעים לתוצאות הרבה יותר טובות, לחשיבה יצירתית וסיעור מוחות שנעשים באופן קבוע ושנוגעים בצורה נכונה יותר בקהלי היעד ומניעה אותם לפעולה.


אנו מביאים ניסיון של יותר מ-22 שנים בשיווק באינטרנט ובשילוב ערוצי השיווק באינטרנט וגם בערוצי שיווק ופרסום מחוץ לאינטרנט.


יחד נכין תוכנית שיווק מעמיקה ואיכותית לעסק שלך, נבחר את ערוצי השיווק שבהם חשוב לפעול, נחליט מה לפרסם ועל מה לשים דגש, נגדיר מהן התוצאות שאנו רוצים להשיג ואת המדדים שאותם נבדוק. נעשה פיילוט ראשוני, נבדוק את התוצאות ונתקדם לעבר המטרות שהוגדרו בתחילת התהליך.


אנו שמים דגש על הגדלת המכירות והגדלת הרווחיות ולכן כל פעילות שנעשית בשיווק יש לה מטרה ברורה.


נשמח לענות על כל שאלה ולתאם פגישה טלפונית, או בזום כדי להכיר את העסק שלכם ולבנות את מערך השיווק באינטרנט ושילוב ערוצי השיווק.

צרו קשר בטלפון: 050-4042021

5 צפיות0 תגובות

מה עוד תרצו לקרוא?

bottom of page