top of page

לינקדאין- LinkedIn – רשת חברתית, עסקית ומקצועית

עודכן: 12 בספט׳ 2021


עד לפני מספר שנים כל מי שרצה לזכות בחשיפה באינטרנט הקים אתר אינטרנט, הכניס מעט מלל, מעט תמונות ויצא לדרך.

אחר-כך התגלה הצורך בקידום האתר – קידום אורגני ובפרסום האתר – פרסום ממומן.

ואז הגיע השלב החברתי ששינה את פני השיווק באינטרנט ובכלל.

לינקדאין- LinkedIn – רשת חברתית, עסקית ומקצועית

בעולם השיווק החברתי כולם מכירים את פייסבוק. רשת חברתית שבה פותחים פרופיל, מעלים תמונות משפחתיות, אישיות, עסקיות וכך גם סרטונים.

לצד פייסבוק קיימת רשת חברתית נוספת, לינקדאין. זוהי רשת חברתית אולם הכיוון שלה שונה לחלוטין והיא צוברת מיום ליום יותר ויותר אוהדים בארץ ובעולם.

מדובר ברשת עסקית מקצועית ליצירת קשרים עסקיים, טובה מאוד ליצירת מוניטין חיובי ויחסי ציבור טובים לעסק /חברה או ארגון וגם לאנשים העובדים בהם, בעלי עסקים ובכלל.

כולם יודעים שאם יש לך מוצר מסוים או שירות, חשוב מאוד שתפרסם אותו כדי שאנשים ידעו עליו. בלינקדאין האנשים מפרסמים את עצמם בדרך של יצירת ערך לגולש. מעבר לפתיחת פרופיל וכתיבת מידע על עצמך כמעט כמו בקורות חיים, יש אפשרות לקבלת המלצות מאנשים שעבדו איתך או מאנשים שקיבלו ממך שירות או קנו ממך מוצר.

בנוסף לכך, כל אדם הרוצה לייצר לעצמו נוכחות ומוניטין, מצטרף לקבוצות בתחום העיסוק שלו וכן לקבוצות שבהן קהל היעד שלו נמצא וכאן מתחילה העבודה החשובה:

יצירת תכנים בתחום העיסוק המעניקים ידע רב לגולש. ככל שהמידע שמועבר יותר נכון ומעמיק, כך יקראו אותו יותר אנשים, יבקשו להימנות על רשת הקשרים של אותו אדם ומכאן הדרך קצרה להציע לו עבודה, תפקיד בחברה, או לעשות איתו עסקים.

לינקדאין מאפשרת לחברות ולעסקים בארץ לפתח קשרים עסקיים בארץ וגם בעולם. קיימות קבוצות גדולות ופעילות בתחומים מקצועיים מגוונים, הן בארץ והן בחו"ל שבהן ניתן לפעול, לכתוב, לשתף בידע הקיים אצלכם.

בלינקדאין תוכלו לחפש אנשים לפי התפקידים שלהם, לפי חברות שאיתם הייתם רוצים לפתח קשרים עסקיים וכמובן לפי השמות שלהם, במידה ואתם יודעים אותם.

אם אתם בעלי חברה או עסק, תוכלו להיעזר בלינקדאין כדי לגייס עובדים, לגייס משקיעים לפרויקטים ואף לגייס תקציבים.

הפעילות השיווקית בלינקדאין הינה ללא תשלום, ממש כמו בפייסבוק. לאחר שהקמתם לעצמכם פרופיל, תוכלו להתחיל לחפש אנשים שאתם מכירים, קולגות בתחום, חברים ועוד. תוכלו להצטרף לקבוצות, לראות הצעות עבודה ולהעלות הצעות עבודה משלכם. תוכלו להגיב על מאמרים שאחרים כותבים ותוכלו לכתוב מאמרים בעצמכם, העיקר להיות פעילים ולהגדיל את רשת הקשרים העסקיים שלכם.

במידה ותחליטו שהפעילות נושאת פרי, תוכלו לשדרג לתוכנית שעולה כ-80 ₪ בחודש ולקבל פונקציות נוספות כמו מי האנשים שצפו בפרופיל שלכם ועוד.

גם בלינקדאין יש פרסום ממומן, ממש כמו בגוגל ובפייסבוק. מקימים קמפיין פרסום, מעלים מודעות ומשלמים עבור הקלקות.

מהם היתרונות להעניק מהידע שלכם לאחרים:

  1. אנשים הקשורים לתחום עיסוקכם יכירו את שמכם ואת שם החברה שלכם.

  2. אנשים אלו יבינו שבידיכם ידע רב ומומחיות בתחום ועל-כן, כדאי להצטרף למעגלי הקשרים שלכם – על-ידי בקשת חברות.

  3. בטווח הארוך יותר, תוביל הפעילות ליצירת מוניטין חיובי לכם ולחברה שלכם, ולפניות אליכם לשיתופי פעולה וקבלת פניות ולידים עסקיים.

אנחנו בנטפוקוס מתמחים בפעילות שיווקית בלינקדאין. הקמנו פרופילים ולצידם קבוצות לארגונים ולחברות פרטיות, ניהלנו קמפיינים שיווקיים ופרסומיים ואנו ממשיכים לנהל קבוצות, לכתוב תכנים מתאימים לפרסם מידע בעל ערך ולהגדיל את מעגלי הנוכחות של הלקוחות שלנו.

המומחיות שלנו בנטפוקוס היא בשילוב ערוצי השיווק ובמינוף הפעילות של הלקוחות שלנו כדי להגיע לקהלים מגוונים ולדבר אליהם בשפה הנכונה ובמסרים המתאימים. יצירת הנוכחות בלינקדאין והשיווק בערוץ שיווק זה, נעשית כחלק מאסטרטגיה כוללת ועל-ידי שילוב בין לינקדאין לאתר האינטרנט ולערוצי שיווק נוספים.

נשמח לייעץ לכם ולהקים בשבילכם את ערוץ השיווק העסקי ברשת החברתית המתפתחת ביותר בשנה האחרונה. כנסו לצור קשר, השאירו הודעה ואנו נשמח לענות על כל שאלותיכם.

קרא עוד על:




49 צפיות0 תגובות

מה עוד תרצו לקרוא?

bottom of page