top of page

סדנת שיווק באינטרנט למנכ"לים ובעלי עסקים בחיפה

סדנת שיווק באינטרנט למנכ"לים ובעלי עסקים בחיפה מטעם התאחדות המלאכה והתעשייה בישראל - סניף חיפה.



סדנת שיווק באינטרנט למנכ"לים ובעלי עסקים בחיפה


סדנת שיווק באינטרנט ובפייסבוק למנכ"לים ובעלי עסקים - 2 מפגשים, 10 שעות אקדמיות


המפגש הראשון עסק בשיווק באינטרנט על מגוון האפשרויות והערוצים שבהם עסק או חברה, יכולים לייצר חשיפה ולהגיע ללקוחות קיימים ופוטנציאליים.


במפגש השני, שמנו דגש על שיווק ופרסום בפייסבוק. המנכ"לים ובעלי העסקים שהשתתפו בסדנה, קיבלו מידע על פייסבוק, ראו דוגמאות מעסקים אחרים בתחומם שכבר עושים שיווק ופרסום בפייסבוק ולמדו על הכלים שעומדים לרשותם הן בשיווק אורגני והן בפרסום ממומן כדי להגיע לקהלי היעד שלהם, למתג את החברה או העסק בצורה הנכונה, להציע פתרונות ולהגדיל את כמות הלקוחות וההכנסות.


הסדנה התקיימה ב-9.9.2014, וכשהזמינו אותי להעביר את הסדנה, זה ריגש אותי לראות מנכ"לים ובעלי עסקים שזו הדרך שהם בחרו לפתוח את השנה ולרכוש כלים חדשים לשיווק באינטרנט ובפייסבוק.

כידוע, חודש ספטמבר הוא בדרך כלל חודש החגים שבו לחלק גדול מהחברות והעסקים יש עבודה רבה לצד דרישות אישיות ומשפחתיות. לפנות את הזמן כדי להגיע לסדנת שיווק באינטרנט, זו בעיני הדרך להוביל את החברה להצלחה.


הייתה קבוצה של בעלי עסקים ומנהלים מתחומים מגוונים בתחומי התעשייה והמלאכה, לרוב מדובר בעסקים וחברות שעושים שיווק בדרכים הישנות יותר, לכן היו הרבה שאלות, התעניינות גבוהה ורצון אמיתי להכיר את את היכולות של השיווק באינטרנט וברשתות החברתיות.


מתעניינים גם בקורסים וסדנאות בשיווק באינטרנט למנכ"לים ובעלי עסקים?

צרו איתי קשר ואתאים לכם את הסדנה או הקורס המתאימים ביותר עבורכם.

חדווה - 050-4042021


4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מה עוד תרצו לקרוא?

bottom of page