top of page

יצירת סקר בלינקדאין – Poll

עודכן: 12 בספט׳ 2021


לינקדאין, הרשת העסקית – מקצועית החשובה והאיכותית ביותר, יוצאת עם עדכון חדש המאפשר לנו ליצור סקר, שאלון אומשאל בקבוצות שאנו מנהלים. הסקרים כבר הוכיחו את עצמם כמייצרים דיונים ערים ובגדול, כמי שגורמים לחברי הקבוצות להשתתף, להיות פעילים ולייצר תוכן.


יצירת סקר בלינקדאין – Poll

עד עכשיו הופיעה בקבוצות התיבה שמאפשרת לנו לכתוב תוכן: Start a discussion or share something with the group


מעתה יש אופציה נוספת – הכירו את פול – Poll:

ברגע שלוחצים על האופציה החדשה מקבלים תיבה שאומרת לנו לשאול שאלה – Ask a question

עכשיו כדאי לחשוב על שאלה שיכולה לעורר עניין, משהו שנמצא על סדר היום הציבורי, או סתם משהו נחמד שנראה לכם שאנשים ירצו להגיב.

התיבה נותנת לנו מקום להוסיף 5 תשובות אפשריות, מהן יוכלו חברי הקבוצה לבחור. ובאנגלית: Specify up to 5 answer choices

בלינקדאין מבינים שכמות המילים שהם מאפשרים לנו להכניס בכל שורה אינה גבוהה ולכן הם מוסיפים לנו הסבר, שאם המקום לא מספיק לכל הדברים שאנו רוצים להגיד או להסביר, תמיד נוכל להוסיף תגובה על השאלון / סקר / משאל שהתחלנו.

זהו, קופצים למים ומתחילים לבדוק, מה עובד? על מה יגיבו?  איזה שאלות הם יאהבו ולהיפך – מה יעצבן את חברי הקבוצה ויגרום להם להגיב…

נ.ב. איך אפשר לא להסביר כיצד ניתן לשלב את המידע והתוצאות שתקבלו בערוצי שיווק אחרים בהם אתם פועלים?


אם הכנסתם שאלה חשובה בתחום מקצועי ואנשים הגיבו, תוכלו כמובן לכתוב על זה מאמר שבו תכניסו את התשובות, את התגובות, את המידע שנאסף וכבר קיבלתם תוכן איכותי ומקורי לאתר שלכם, למאמר בפני עצמו בלינקדאין וגם… הכניסו לפייסבוק שלכם, שאתם התחלתם סקר חדש בנושא זה וזה.

אם אתם כותבים גם לאתרי מאמרים או מאמרים לאינדקסים שונים, גם כאן, כתבו מאמרים על ההתנסות שלכם, על התשובות שקיבלתם והפיקו מכך, כניסות רבות לאתר, הצטרפות של אנשים חדשים לקבוצה שלכם בלינקדאין והרבה מוניטין ומיתוג והנאה.

ואנחנו, בנטפוקוס נמצאים כאן בשבילכם, כדי לתת עצות, לעזור, לפתוח לכם קבוצה או פרופיל, להדריך את החבר'ה שעדיין חוששים מלינקדאין… אז הרימו טלפון או השאירו לנו הודעה בצור קשר ואנו נחזור אליכם.

מתעניינים בשיווק באינטרנט? כאן תמצאו מידע נוסף על:


שילוב ערוצי שיווק למינוף הפעילות העסקית שלכם.

וגם מידע על המומחיות שלנו ב:


234 צפיות0 תגובות

מה עוד תרצו לקרוא?

bottom of page