top of page

התנהגות צרכנים באינטרנט - הרצאה

כבר 7 שנים שאני מוזמנת להעביר הרצאת אורח בקורס כלכלה וניהול במכללת תל חי בנושא "התנהגות צרכנים באינטרנט", השנה ההרצאה הייתה אחרת, כי בפעם הראשונה העברתי אותה בזום.





הזום השתלט לנו על הלו"ז מאז תחילת הקורונה וגם אני התאמתי את עצמי. העברתי את הייעוצים והליווי של הלקוחות לזום ולטלפון, אבל בדרך כלל מדובר במספר אנשים ולעיתים קרובות במפגש אחד על אחד ולזה יש יתרונות רבים ברגע שמשתלטים על האפשרות הנהדרת של שיתופי מסך.


בהרצאה, זה שונה. אם בהרצאה פיזית, אני מסתכלת על האנשים, רואה את התגובות, רואה אם הם מרוכזים, מתעניינים, מבינים. הרי שבהרצאה בזום, חלק בכלל לא פותחים מצלמה, אחרים שמים תמונה סטטית של עצמם ואלו שהמצלמה שלהם דולקת, מקשיבים אבל לא כל כך מגיבים.


בהרצאה שבה כולם נוכחים, במיוחד אם הם בעלי עסקים, יש הרבה שאלות, אנשים מביאים דוגמאות מהעסק שלהם ומהניסיון שלהם עם לקוחות.

בזום, יש כמו קיר וירטואלי שחוצץ בינינו ובפעם הראשונה מזה 7 שנים, לא שאלו אותי שאלות...

אני מרגישה שזו חוויה שונה שאני צריכה עוד להבין אותה לעומק. הכי קל להגיד שאני מעדיפה לחזור למה שהיה בעבר, אבל מאחר והזום או הרצאות דיגיטליות מביאות איתן גם הרבה יתרונות, הרי שאני מעדיפה לחשוב על איך ניתן להצליח לשלב את הקהל ולייצר מעורבות, עניין, שיח...


אני בעצמי משתתפת בהרבה הרצאות וסדנאות בזום והאמת היא שאני מאוד אוהבת את היכולת לשבת בבית וללמוד דברים שפעם הייתי צריכה לנסוע למרכז, לחפש חניה, להשקיע זמן וכסף...

הקורונה יצרה הרבה אפשרויות וגם הרבה אתגרים. התקופה הזו מכריחה אותנו להתגמש, להשתנות, לאמץ הרגלים חדשים ולראות את הדברים מזווית אחרת.


זה בהחלט מעניין!

16 צפיות0 תגובות

מה עוד תרצו לקרוא?

bottom of page