top of page

חנות דיגיטלית לעסק

עודכן: 11 בספט׳ 2021

זה הזמן להתחיל להקים חנות דיגיטלית לעסק ולהגיע ללקוחות בכל הארץ וגם בעולם. חנות דיגיטלית לעסק שלך, היא בעצם אתר אינטרנט שבו בנוסף למידע על העסק מוסיפים תבנית של חנות וניתן להעלות אליה מוצרים ולהציג אותם בפני קהל הלקוחות, כך שיכלו לרכוש בקלות ובנוחות מהבית בכל שעות היממה.



חנות דיגיטלית לעסק - נטפוקוס


תקופת הקורונה, נתנה דחיפה עצומה לכל תחום המסחר האלקטרוני ואלפי עסקים גדולים וקטנים שהיססו או אפילו חששו להיכנס לתחום פעילות זה, הבינו שכדאי להם מאוד להקים חנות דיגיטלית לעסק, מאחר והלקוחות שלהם החלו לרכוש און ליין ובנוסף, בדרך זו הם יכולים להגיע ללקוחות חדשים בכל רחבי הארץ.


במהלך תקופת הקורונה יצא לי ללוות חקלאי המגדל מגוון פירות נפלאים, בהקמת החנות הדיגיטלית לעסק שלו ולאחר מכן בניהול החנות הדיגיטלית, בניית האופרציה של המשלוחים מרגע כניסת ההזמנה דרך אתר האינטרנט - החנות הדיגיטלית, דרך ליקוט המוצרים, אריזה, הוצאת חשבונית ועד המשלוח בפועל ועוד.


אני מקימה חנויות דיגיטליות, מנהלת אותן ועושה את כל מהלכי השיווק הנדרשים כדי להביא לקוחות לחנות ולהגדיל מכירות. עשיתי את זה הרבה שנים לפני הקורונה, אבל בתקופת הקורונה, קרה משהו מיוחד, כמות הפניות, כמות הלידים, כמות קבוצות הרכישה גדלו בצורה מדהימה.

מאמרים שהתפרסמו בכל רחבי העולם, הראה שזה לא רק בעסק הספציפי שאני ליוויתי, אלא מגמה עולמית. אנשים שעד לתקופת הקורונה אהבו לצאת לעשות קניות, הבינו פתאום כמה קל לרכוש און ליין מחנויות דיגיטליות של עסקים גדולים ועוד יותר של עסקים קטנים.


העובדה שאנשים מהצפון או הדרום, שהייתה להם גישה עד אותו הרגע למגוון מוצרים קטן יחסית לאלו החיים במרכז, גילו עשרות חנויות דיגיטליות של עסקים קטנים שהם יכולים להזמין מהם ולקבל תוך ימים אחדים עד לבית מוצרים נפלאים.


אם עד לקורונה אמרנו שאנשים מעל גיל 50 או 60 פחות רוכשים און ליין מחנויות דיגיטליות והם יותר חוששים לתת פרטי כרטיס אשראי ומעדיפים להגיע פיזית לחנות, למדוד, למשש, להתנסות, לדבר עם איש מכירות פנים אל פנים, הרי שהקורונה ש"פגעה" יותר בקהל המבוגר, גרמה להם לעשות את הקפיצה ולהתנסות ברכישות מחנויות דיגיטליות בעיקר בארץ אבל גם בחנויות דיגיטליות מרחבי העולם.


לכן זוהי הזדמנות גדולה לכל העסקים והחברות להיכנס לתחום המסחר און ליין, להקים חנות דיגיטלית לעסק, להציג את המוצרים, לייצר מערך שיווק דיגיטלי לחשיפת העסק והמוצרים ולקבלת יותר פניות ויותר מכירות.


מאחר וזהו תחום מורכב, חשוב מאוד לעשות את זה עם מומחה בתחום אפיון החנות הדיגיטלית, הקמת החנות במערכת איכותית שתעבוד לאורך זמן ותיתן מענה לא רק להצגת המוצרים אלא גם לשיווק באינטרנט ולקידום אורגני. בנוסף, חשוב לשים לב לכל נושא האופרציה - איך מתפעלים את החנות מאחרי הקלעים. הרבה עסקים לא מודעים לכך ופתאום לאחר שהחנות הוקמה, רק אז הם מבינים במה זה כרוך ונבהלים.


אשמח להיפגש איתך בזום או פנים אל פנים, לספר ולהסביר על חנות דיגיטלית לעסק שלך, גם אם הוא עסק קטן ולעזור לך לעשות את הצעד המשמעותי שיכול לפתוח עבורך שווקים בכל רחבי הארץ וגם בעולם. אל תישארו מאחור - התקשרו עכשיו לקבלת מידע בנושא חנות דיגיטלית לעסק, איך לאפיין נכון, איך להקים מהר, איך לשווק בעלויות נמוכות לקהלי היעד הנכונים, איך לתפעל את החנות ולהקים את האופרציה כך שהכל יעבוד כמו שצריך והלקוחות יהיו מרוצים ובקיצור, איך לעשות עסקים בצורה נכונה ורווחית - און ליין!


מחירים מיוחדים לסוף הקיץ ולתקופת הקורונה

צרו קשר בטלפון: 050-4042021


שלכם,

חדווה גבאי

נטפוקוס - סוכנות לשיווק דיגיטלי.

5 צפיות0 תגובות

מה עוד תרצו לקרוא?

bottom of page