top of page

בניית אתרים בקוד פתוח

עודכן: 30 במרץ 2021


בניית אתרים בקוד פתוח היא כיום הבנייה המומלצת ביותר. אם בעבר הוקמו אתרי אינטרנט בעיקר על מערכות שמתכנתים הקימו באופן פרטי, הרי שכיום, ישנו קוד שפתוח לכל המתכנתים בכל מדינה בעולם, שמוזמנים לעבוד איתו ולהמשיך לפתח אותו.


בניית אתרים בקוד פתוח

חלקי התוכנה שהם מפתחים מוצעים לקהילת המפתחים, לעיתים בחינם ולעיתים בתשלום מסוים. היתרון הגדול, הוא מהירות ההתאמה לדרישות השוק ולדרישות מנועי החיפוש, דבר שעוזר לקידום האתר בתוצאות הדירוג.


ישנן חברות רבות הבונות אתרים במגוון מערכות של קוד פרטי או קוד פתוח. ההמלצה שלנו, המבוססת על ניסיון רב עם מערכות תוכן שונות, הוא לבחור בחברה הבונה אתרים בקוד פתוח כמו וורדפרס, ג'ומלה או דרופל, וכן מערכות יותר חזקות, דוגמת מג'נטו שעליה ניתן להקים אתרי אינטרנט למטרת מסחר אלקטרוני עם מערכת ניהול חזקה במיוחד.


[box]מערכות הקוד הפתוח הן מערכות גלובליות המתפתחות כל הזמן וניצבות בקדמת הידע הטכנולוגי ואפשרויות השיווק באינטרנט שהן מספקות. היתרון הנוסף במערכות אלו, וזהו יתרון אדיר לחברות ועסקים, הוא העובדה שניתן לעבור בקלות מספק שירות או מתכנת אחד לאחר, מבלי להיות "שבוי" בידי החברה שבנתה עבורכם את האתר.[/box]


אנחנו, בנטפוקוס מקימים אתרי אינטרנט על מערכות וורדפרס. הקמנו בעבר אתרים שעדיין קיימים ועובדים, על מערכות סגורות וגם על דרופל. הניסיון שרכשנו בתחום זה, הראה לנו שמערכת התוכן של וורדפרס הינה המערכת הנוחה והידידותית ביותר לבעלי האתר וניתן בקלות להזין תכנים, להעלות תמונות, להוסיף קטגוריות תוכן וגם בלוג מקצועי או אישי.


לפרטים נוספים ולהצעת מחיר, כנסו לצור קשר, או התקשרו לטל: 050-4042021 ניתן גם לפנות במייל: hedva@netfocus.co.il


ואנו נשמח לעמוד לרשותכם ולעזור לכם בצעד חשוב זה.


קראו מידע נוסף על בניית אתרים ושיווק באינטרנט:


8 צפיות0 תגובות

מה עוד תרצו לקרוא?

bottom of page