פוסטים בפייסבוק

ההצהרה של מארק צוקרברג לגבי השינויים שעומדים לקרות בפוסטים בפייסבוק בתקופה הקרובה והיותר רחוקה ועלולים להשפיע על הנראות והחשיפה של פוסטים עסקיים.


השינוי הראשון ייעשה בניוז פיד. לפי צוקרברג אנשים יראו יותר פוסטים מבני משפחה וחברים ופחות פוסטים של מותגים ופוסטים פרסומיים.



פוסטים בפייסבוק


המטרה של פייסבוק, לפי צוקרברג, נשארת אותה מטרה כפי שהייתה כשהוא הקים אותה, לחבר בין אנשים ולכן זה ישפיע על פוסטים בפייסבוק שיוצגו מעתה והלאה. דבר זה יעשה דרך מתן דגש על פוסטים של בני משפחה וחברים.


הוא מציין שמחקרים שנעשו בשנים האחרונות באוניברסיטאות וגם על ידי פייסבוק עצמה, מראים שחיבור בין אדם לאדם תורם להרגשה הטובה של האנשים ולחיים טובים ובריאים יותר.


פוסטים בפייסבוק לפי השינוי החדש יגדילו את זמן השהיה באתר?


לדברי צוקרברג, הוא מודע לכך השינוי נראה כמו שינוי שעלול לפגוע בזמן השהייה בפייסבוק של האנשים וכי בעלי עסקים ומותגים עלולים לחשוש מפגיעה בפרסום ובחשיפה שהם יקבלו, אבל לדעתו זה דווקא יביא לכך שאנשים יאהבו לשהות יותר זמן בפייסבוק וגם ירצו להתעדכן בכל מה שקורה מה שיגרום להם להיכנס יותר פעמים ביום לפייסבוק, וכך תיווצר יותר מעורבות שלהם גם בפרסומים ובפוסטים שמעלים בעלי עסקים ומותגים.


חשוב לציין שהפלטפורמה של פייסבוק לבעלי עסקים מתעדכנת באופן קבוע ויש כל הזמן חידושים והוספה של פיצ'רים ואפשרויות חדשים שתורמים לחשיפה שבעלי עסקים מקבלים וכן להגדלת ההמרות.

הפרסום הממומן בפייסבוק גם הוא נעשה מיום ליום יותר חד, חדיש וכזה שמאפשר לבעלי עסקים להגיע באופן מדוייק לקהלי היעד שהם מחפשים.


בהרצאות וסדנאות שאני עושה, אני אומרת תמיד שלנו אין השפעה על ההחלטות של פייסבוק, אבל אנחנו יכולים להמשיך תמיד להתעדכן בחידושים של השיווק בפייסבוק לצד בניית אסטרטגיה שיווקית גם בערוצי שיווק נוספים ויש חשיבות גבוהה לבניית המותג שלכם באתר אינטרנט השייך לכם, עם תכנים איכותיים שיעזרו לקידום ומינוף העסק מבלי להיות תלויים באחרים.


אני דואגת להמשיך ולהתעדכן בשינויים ובחידושים של פייסבוק ושל רשתות חברתיות אחרות ולעשות את ההתאמות הנדרשות. נמשיך להשתמש בכלי השיווק של פייסבוק בצורה הטובה והממוקדת ביותר כדי להגיע לתוצאות עסקיות איכותיות וגבוהות.


שלכם,

חדווה


0 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מה עוד תרצו לקרוא?