מענה ללקוחות בחנות און ליין, מגדיל מכירות
עודכן: 2 במאי 2023
הנה דוגמה למענה ללקוחות בחנות און ליין שמגדיל מכירות. הדוגמה שאביא כאן מראה שגם כשהמוצר לא קיים, עדיין היחס והמענה המהיר הוביל למכירה ולהצטרפות של לקוחה חדשה למועדון הלקוחות.
אנו תמיד מדברים על חשיבות היחס ללקוחות בכל עסק ובכל תחום. בחנות אינטרנטית, אנחנו לא רואים את הלקוחות פנים אל פנים ולפעמים הפניות שלהם דרך הצור קשר, נדחקות לשלב מאוחר יותר, כי אנו עסוקים בדברים אחרים, יותר דחופים או "יותר חשובים" לתפיסתנו.
הנה פנייה שנכנסה היום והחלה כשאלה מאוד כללית. ווילמה כותבת שהייתה בחנות של ירדנית ורכשה שם קרם ידיים שמאוד אהבה ולכן היא מעוניינת לרכוש ממנו עוד.
מאחר וכל הסוגים של קרם הידיים שאנו מציעים מופיע בחנות האון ליין שלנו, אמרתי לעצמי שאם היא לא מצאה את קרם הידיים שאהבה, הרי שהוא כנראה לא קיים. יחד עם זאת, הלקוחות הם אנשים חכמים, אז השאלה קצת משונה, או שהיא לא יודעת שיש לנו חנות און ליין.
עניתי וביקשתי שתשלח תמונה של המוצר והפניתי אותה לאתר כדי שתבדוק בעצמה.
היא שלחה תמונה של מוצר שאני לא מכירה, בדקתי עם מנהלת החנות בירדנית, אולי יש בחנות מוצר שלא קיים בחנות האון ליין. היא ענתה שהמוצר לא שלנו ושהיא כנראה קנתה אותו ממקום אחר במהלך הטיול שלה בארץ.
חזרתי במייל ללקוחה והסברתי שהמוצר לא שלנו אבל שקרם הידיים שלנו הוא מעולה ושרבים מזמינים אותו לאחר שהתנסו בחנות באתר ירדנית והוספתי שוב את הקישור למוצרי הקוסמטיקה באתר.
לאחר מספר שעות זה מה שראיתי:
כפי שניתן לראות, הלקוחה רכשה מספר סוגים של קרם ידיים, כך היא כנראה תוכל להתנסות ולמצוא את קרם הידיים שיתאים לה ביותר.
כל רכישה בחנות האון ליין, היא הצלחה שגורמת לנו להנאה.
אבל כשמענה מהיר לפנייה ודו שיח עם הלקוחה, גם כשמוצר שביקשה אינו שלנו ולא קיים אצלנו, יכול להוביל לרכישה יפה ולתחושה טובה.
שלכם,
חדווה גבאי
תפעול ושיווק חנויות דיגיטליות לארץ ולחו"ל.
Comentarios