top of page
תמונת הסופר/תחדווה גבאי

מסחר אלקטרוני וטלפונים ניידים

עודכן: 29 באוק׳ 2022

אז מה הקשר בין מסחר אלקטרוני וטלפונים ניידים ולמה זה כל כך חשוב?

כידוע תחום המסחר האלקטרוני משגשג מזה שנים בכל רחבי העולם וגם בישראל, ועוד יותר מאז שהחלה הקורונה וסגרה את האנשים בבתים.



מסחר אלקטרוני - נטפוקוס שיווק באינטרנט


בעלי עסקים שמפעילים חנות אינטרנטית ואחרים שרוצים להקים מערך כזה למוצרים שלהם, כדאי שיתעדכנו בסטטיסטיקות העדכניות ביותר המציגות את המגמות.


נתונים ומגמות יעזרו לכם לקבל החלטות אסטרטגיות המתבססות על נתונים ועל התנהגות הצרכנים ברשת וזאת כדי שתוכלו לנהל בצורה טובה יותר את החנות האינטרנטית שלכם ועוד יותר את הפיתוח והרחבת הפעילות שלה.


אז הנה נושא חשוב והרבה פעמים פחות מטופל: הקשר בין שימוש בטלפונים ניידים למסחר אלקטרוני:


רוב האנשים משתמשים בטלפון הנייד כדי לחפש באינטרנט והנתונים מראים שהם גם מבצעים רכישות דרך הטלפון הנייד יותר מאשר דרך המחשב האישי. מגמה שהולכת ומתרחבת משנה לשנה.

מה אתם צריכים לעשות?


📌 כנסו ובדקו בעצמכם איך נראית החנות האינטרנטית שלכם בטלפונים הניידים. בדקו במגוון טלפונים.

📌 נסו לבצע רכישה דרך הטלפונים הניידים שלכם כדי לראות אם השימוש בחנות הוא קל ונוח, אם הזרימה בחנות נכונה ואין מסכים מיותרים. אם הכפתורים (קישורים) והכיתוב עליהם ברורים במסכים הקטנים ואם ניתן ללחוץ עליהם עם האצבע וכו'?

תנו לאנשים אחרים שלא מכירים את החנות האינטרנטית שלכם לבצע רכישה ונסו לראות אם הכל זורם להם בקלות או אם הם נתקעים, ואם כן איפה? בדקו את זה אם אנשים שהם קהל היעד. לבני נוער יותר קל מאשר למבוגרים.

📌 השתמשו בכלים אנליטיים כדי לראות מה קורה בחנות האינטרנטית והיכן הלקוחות שכבר הגיעו, נטשו.

📌 אם אתם בקשר טוב עם הלקוחות שלכם, (נגיד דרך קבוצת ווטסאפ, מועדון לקוחות, קבוצה בפייסבוק או אפילו בכמה שיחות טלפון), שאלו אותם איך הרכישה בחנות שלכם ומה כדאי לשפר. שימו דגש על רכישה בטלפון ניידים, אבל גם אם רכשו בחנות דרך המחשב האישי, מה הייתה החוויה שלהם, ומה ניתן לשפר.

לקוחות שרוכשים מכם ישמחו לעזור ולייעץ מהניסיון שלהם, כי גם להם יש אינטרס והוא שיפור חווית הרכישה וקלות הרכישה בחנות האינטרנטית שלכם.

📌 אם אתם לא בטוחים שהלקוחות של החנות שלכם רוכשים יותר דרך הטלפונים הניידים, פשוט כנסו לגוגל אנליטיקס שלכם, ובדקו את הנתונים של החודשים האחרונים, של השנה האחרונה ועשו השוואה מול שנים קודמות, זאת במידה והחנות שלכם כבר הייתה קיימת ופעילה.


הנתונים יראו לכם מה קורה בחנות הדיגיטלית שלכם, האם היא פועלת לפי המגמות והנתונים העולמיים, האם יש כניסות דרך טלפונים ניידים אבל יותר נטישות ופחות קניות – זה עלול להיות סימן שמשהו לא עובד טוב כשמנסים לרכוש דרך הטלפונים הניידים.


מבדיקה שעשיתי אצל לקוח שלי שהחנות האינטרנטית שלו קיימת מאז 2016 ניתן לראות בוודאות שיש יותר רכישות שנעשות מהטלפונים הניידים ושהמגמה הזו כל הזמן מתרחבת. אם ב-2017 כ-56.7% פעלו דרך הטלפונים הניידים, הרי שב-2020 זה עלה ל-58.4% משתמשים בטלפונים הניידים לעומת המחשבים האישיים.


רוצים עוד מידע על מסחר אלקטרוני?


רוצים לדעת מהם המרכיבים שחייבים להיות בחנות אינטרנית שיעזרו לכם למכור יותר?

איך לייצר מערך שיווק שמביא עוד ועוד לקוחות? ואיך להגדיל ממוצע הזמנות?


צרו איתי קשר ונתחיל לייצר עבורכם תוצאות!

אני עושה בדיוק את זה כבר יותר מ-20 שנה בכובעים שונים, גם כשכירה וגם כבעלת עסק. אני עובדת עם חברות גדולות ועם עסקים קטנים ובינוניים. עושה עבורכם את העבודה, נותנת ייעוץ עסקי ושיווקי כדי שתגיעו ליותר תוצאות, יותר הכנסות ויותר רווחים.


חדווה גבאי,

פתרונות מתקדמים לשיווק באינטרנט

050-4042021



קראו עוד על:


6 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


מה עוד תרצו לקרוא?

bottom of page